close



Send someone to love me
派個人來愛我

I need to rest in arms
我需要在別人懷裡棲息

Keep me safe from harm
保護我不受傷害

In pouring rain
當大雨傾盆而至


Give me endless summer
給我無止盡的夏日

Lord I fear the cold
上帝,我怕冷

Feel I'm getting old
我感覺自己日漸老去

Before my time
在臨終之前


As my soul heals the shame
當羞愧在我的靈魂裡痊癒

I will grow through this pain
我將在痛苦中成長

Lord I'm doing all I can
上帝,我將竭盡我所能

To be a better man
做一個更好的人


Go easy on my conscience
在我的良知裡游刃有餘

'Cause it's not my fault
因為那不是我的錯

I know I've been taught
我知道我曾被教導

To take the blame
要勇於接受責難


Rest assured my angels
放心 我的天使們

Will catch my tears
會接住我的淚水

Walk me out of here
帶我走出這兒

I'm in pain
當我受痛苦所折磨時


As my soul heals the shame
當羞愧在我得靈魂裡痊癒

I will grow through this pain
我將在痛苦中成長

Lord I'm doing all I can
上帝,我竭盡我所能

To be a better man
做一個更好的人


Once you've found that lover
曾經,你找到了愛人

You're homeward bound
你已找到家的方向

Love is all around
愛無所不在

Love is all around
愛無所不在


I know some have fallen on stony ground
我知道有人曾摔落在石地上

But Love is all around
但愛無所不在


Send someone to love me
派個人來愛我

I need to rest in arms
我需要在別人懷裡棲息

Keep me safe from harm
保護我不受傷害

In pouring rain
當大雨傾盆而至


Give me endless summer
給我無止盡的夏日

Lord I fear the cold
上帝,我怕冷

Feel I'm getting old
我感覺自己日漸老去

Before my time
在臨終之前


As my soul heals the shame
當羞愧在我得靈魂裡痊癒

I will grow through this pain
我將在痛苦中成長

Lord I'm doing all I can
上帝,我竭盡我所能

To be a better man
做一個更好的人


arrow
arrow
    全站熱搜

    okazakidays 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()